Technická data závodního vozu

Škoda 120 S rally

 
Bývalá Škoda 120 S - už nejsme majiteli.

 

Exterier (kastle)
- kastle škoda 100 L, předěláno na 120 S
- vyřezaná stěna před motorem
- otvory pro přívod a odvod vzduchu přes chladič, za chladičem přepážka hliník
- zavařený nalévací otvor v blatníku, hrdlo nádrže v kufru
- nádrž originál
- zadní blatníky převařeny na kulatý lem
- místo zadních sedaček držák na rezervu
- vzpěra mezi zadními tlumiči pérování

Interier
- bezpečnostní rám vařený, přední vzpěry u dveří šroubované, trubky bezešvé 45x2,5mm všude
- 2x anatomická sedadla SPARCO Sprint V
- sportovní volant KOLÍN, škoda 110 rallye (průměr 320 mm)
- jeden hasící přístroj 2kg
- 6bodové pásy RRSpeedpro EVO
- intercom Terratrip Clubman 12V
- šestipólový odpojovač baterie

- přejezdová sluchátka Koss SB45
- síť na přilby 
- lampička na noční RZ
- budíky - otáčkoměr, palivoměr, teplota oleje a vody, tlak oleje
- velká kontrolka mazání (blinkr škoda Favorit)
- vypínače - start. tlačítko, benz. čerpadlo, přídavná světla, lampička
- ofuky předního okna vedeny od ventilátoru chladiče
- nářadí a hever, lékárnička

Motor
- Škoda Felicia 1.3 Mpi
- snížená hlava, leštěné kanály
- ventily, pružiny originál Felicia Mpi
- vačka 278/270
- originál písty, vrtání a zdvih jako originál felicie
- odlehčený setrvačník, spojka sériová
- odlehčená řemenice, vše vyvážené spolu s klikou
- benzínové čerpadlo Facet Silver top (114l/h)
- 2x dvojitý karburátor weber 40 DCOE
- rovné plechové sání na gumičkách, výfuk laděný svod 4 do 1
- sportovní filtr, doma dělaný (společný pro oba webery,pletivo,molitan)
- rozdělovač originál malý Škoda MBX

- alternátor 55A
- startér škoda Felicie
- olej Castrol TWS
- palivo Verva 100

Převodovka
- 5stupňová s mokrými polooasami, stálý převod 4,22
- olej Castrol SAF-X

Podvozek
- přední náprava široká , vyvařená horní i spodní ramena - péra zkrácená škoda 120, tlumiče HP sporting - brzdy kotoučové (obyčejný kotouč, čtyřpístkové třmeny, destičky obyčejné)

- zadní náprava kyvadlová široká, silentbloky uložení do kastle tvrdé, vystužená podélná ramena, bezpečnostní popruh - péra originál škoda 120 zkrácené, tlumiče HP sporting - brzdy bubnové - originál brzdové čelisti, obložení obyčejné

- posilovač brzd škoda 120
- lyžina hliník v předu i v zadu  4mm

Kola a obutí

- disky plechové originál Škoda 120, rozteč 4 x 130, loukotě Škoda 110 L rallye

- pneu Maxport 185/60 13 a Yokohama Advan 175/60 13


Chlazení voda
- chladič Škoda 120, rozvod hadicemi a trubkami průměr 40mm na straně spolujezdce vedle tunelu, bez termostatu, topení demontováno